MarketingOszczędzaniePoradyPromocjaReklama

Produkcja materiałów reklamowych – kiedy postawić na druk cyfrowy?

Nie od dziś wiadomo, że skuteczna promocja marki pozwala pozyskać nowych klientów oraz kontrahentów. W dobie wysokiej konkurencyjności reklama stanowi absolutną podstawę. Produkcja tradycyjnych materiałów reklamowych wcale nie musi kosztować majątku! Ważne jest, aby dokładnie przemyśleć, jaka technologia zapewni maksymalną oszczędność gotówki. Prawdziwym strzałem w dziesiątkę wydaje się być druk cyfrowy. Gwarantuje on wiele zalet, które zaprezentowano poniżej.

Możliwość druku małych nakładów

Druk offsetowy nie jest opłacalny w przypadku wydruku jednostkowego. Właśnie dlatego korzystają z niego głównie duże koncerny, które potrzebują ogromnej ilości materiałów reklamowych. Zupełnie inaczej jest w przypadku druku cyfrowego. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wydrukować jedynie kilkadziesiąt sztuk kalendarzy, wizytówek czy też ulotek! Jedynym ograniczeniem są indywidualne potrzeby zleceniodawcy. Kolejnym plusem jest możliwość spersonalizowania pojedynczych egzemplarzy. Nie trzeba obawiać się nadprogramowych kosztów.

Wysoka jakość wydruku

Druk cyfrowy jest tani, jednak nie oznacza to niskiej jakości wyprodukowanych materiałów promocyjnych. Wydruk jest wyrazisty oraz pozbawiony niedoskonałości. Nie trzeba obawiać się wad, takich jak np. rozmyte krawędzie. Należy jednak pamiętać, że omawiana technologia sprawdza się w przypadku niewielkich formatów. Nie jest to rozwiązanie polecane tym, którzy potrzebują plakatów o dużej powierzchni. Pod tym względem możliwości są ograniczone.

Uczciwa cena

Druk cyfrowy opiera się na projektach w wersji elektronicznej, które są następnie przenoszone na matrycę oraz wskazaną powierzchnie. Podstawowym argumentem “za” jest uczciwa cena, która spełni oczekiwania osób nieposiadających dużej ilości gotówki. Chcesz zaoszczędzić na produkcji materiałów reklamowych, jednak drukarnie w twojej okolicy proponują wysokie stawki? Złóż zamówienie online! W tym przypadku lokalizacja nie stanowi żadnego ograniczenia. Jeśli nie chcesz ryzykować, to zdecyduj się na wydruk “próbek”.

Sprawdź również

Komentowanie wyłączone.